Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 21 April 2014

Flight Radar 24.




Pada kali ini aku nak sentuh sikit pasal satu website yang kini menjadi website favourite dan bahkan aku jadi addicted untuk mengunjungi website itu. Ini semua gara gara kes MH 370 yang hilang dan hingga kini masih belum ditemui dan bahkan pemilik website ini juga pernah ditemu bual oleh seorang wartawan Astro Awani semasa operasi Search and Rescue (SAR) dibuat di sebelah Laut China Selatan tak lama dulu.




Video Youtube di bawah ni pula merakamkan detik terakhir pesawat MH370 sebelum hilang dari radar website Flight Radar 24.


Alang alang dah tercatit nama Flight Radar 24 maka itu lah nama website yang aku maksudkan iaitu 
                                                          

                                               click here (klik kat wesite ni) www.flightradar24.com


salah satu imej yang aku copy,crop dan paste daripada website FlightRadar24.

Aku rasa tak perlu lah nak copy paste imej Flight Radar 24 ni kan ek? sebab website dah ada, even certain video youtube pun ada jugak record secara real time content Flight Radar 24 ni. So it is up to you guys to search it by yourself. Tapi tak mengapa aku akan kongsi juga beberapa imej yang aku dapat samada secara copy and paste dan carian sendiri. hehehe...


 third person view.
macam ni pun boleh buat jugak ke?
so called inside cockpit?

Jika anda memiliki smartphone atau android, anda boleh download application Flight Radar 24 ke dalam gadjet anda. Kaedah nya? Boleh check kat website flightradar24 untuk info lebih lanjut.

Eh flightradar24 ni modem ke? siap ada sekali GPS.wow very amazing.

Tak sangka pulak ada modem internet flight radar 24 ni. Is it true? entah lah...yang pasti aku cuma guna website nye sahaja selagi mana masih ada line internet. hahaha... seronok jugak dapat pantau pergerakan pesawat yang sedang bergerak secara real time hanya guna website yang telah dibuat. Thanks to the website inventor and designer for this amazing website.

Tiada ulasan: