Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 23 Ogos 2012

setelah sekian lama menyepi



Alhamdulillah...setelah hampir 8 bulan aku menyepikan diri daripada laman blog aku ni kini aku sudah kembali. Banyak peristiwa yang terjadi tatkala aku meninggalkan dunia blog ini. The most memorable and scary one is aku terlibat dalam kemalangan jalan raya pada 5/3/2012 yang lalu. Kemalangan itu mengakibatkan dua jari kanan aku patah dan of course paling teruk sekali ialah kereta Viva 850 ex aku la. Hingga kini kereta itu masih dalam proses repair di bengkel kereta di IM 14 Kuantan. Namun disebalik kesulitan itu jua ada rahmat,mana tak nya disebab insiden itu lah abah aku nak ambil balik kereta tu dan aku pula diizinkan oleh abah untuk beli kereta baru. Pilihan aku sudah tentu Viva tapi kali ni Viva Elite 1000cc. Semua orang tanya 'alahai...Viva lagi? ambil la Myvi baru tu kan best....' memang la best tapi aku beli based on my budget bukan based on my desire. Jika based on my desire sudah tentu aku ambil Alza model baru tu hehehehe....
kereta viva 850 ex yang aku eksiden pada 5/3/2012

dan ini lah pengganti kereta viva lama aku tu huhu...

dan sepanjang aku 'berkabung' ni merata tempat lah aku sudah pergi di bumi semenanjung malaysia ni. selain tu banyak juga la peristiwa pahit manis di tempat kerja aku yang telah aku tempuhi...

Tiada ulasan: